niedziela, 1 czerwca 2014

Rocznica i żegnam?

Hej,hej,hej. :D

Jestem tu już rok. :o ROK rozumiecie? :D

Cieszę się ,ale jednak jestem na siebie zła.Za ilość postów. Nie pisałam dużo ponieważ  miałam w tym roku test gimnazjalny i było nauka,nauka i jeszcze raz nauka. I co z tego ,że spierdzieliłam matmę...
Myślałam ,żeby w tamtym miesiącu wstawić rozdział 9, dzisiaj by był 10(tak z okazji rocznicy... jednak nie wyrobiłam się,ostatni tydzień byłam na wycieczce,a dzisiaj w ogóle nie mam siły.Jestem nie wyspana,zmęczona,pokłócona ze wszystkimi którymi się da.
Myślę o poddaniu się.
 Nie wierzę w siebie.
Nie skończę tego.
I tak nikt tego nie czyta....

ZAWIESZAM.


Podsumowując: 
Opublikowałam 13 postów + 1 (ten).
W tym jest 8 rozdziałów i prolog.

Odwiedziło tego bloga 1 774.
Jest 70 komentarzy.
I 2 obserwatorów.


DZIĘKUJĘ.
DZIĘKUJĘ BARDZO I PRZEPRASZAM.

DO NASTĘPNEGO NAPISANIA..MOŻE.. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz